Služby

Hrazené ze zdravotního pojištění:

•  Komplexní preventivní vyšetření, diagnostika onemocnění čípku děložního , očkování proti rakovině děložního čípku, diagnostika a léčba poruch menstruačního cyklu, základní gynekologické endokrinologické poruchy, rychlá diagnostika a následná léčba zánětů, drobné chirurgické zákroky,  zajištění kompletního vyšetření před případným odesláním do IVF centra.
  • Diagnostika těhotenství, prenatální péče v průběhu celého těhotenství do 40.týdne, včetně kardiotokografie - sledování ozev plodu, ultrazvuková vyšetření - ve 12.  ,20. a 30. týdnu těhotenství.
  • Dětská gynekologie - diagnostika a léčba onemocnění v děském věku
  • Hysteroskopické vyšetření - vyšetření dutiny děložní optickým systémem při abnormálních ultrazvukových nálezech na výstelce děložní. Vyšetření probíhhá ambulantně, bez narkozy.                      I pro neregistrované pacientky.
  • Preventivní vyšetření na krev ve stolici - rakovina střev.
  • Testy na poruchy krevní srážlivosti - doporučujeme před nasazení hormonální antikoncepce či při opakovaných těhotenských ztrátách - potratech

Péče nehrazená zdravotními pojišťovnami:

Možnost 3D/4D ultrazvukového vyšetření v těhotenství po telefonickém objednání s uložením na CD, i pro neregistrované pacientky

Testy poševní  infekce a některé drobné chirurgické zákroky

Labioplastika - plastická úprava malých stydkých pysků na přání pacientky. Cena dle rozsahu výkonu.

Podrobný seznam výkonů a ceník k nahlédnutí v prostorách ambulance

Jazyková vybavenost: ruština, angličtina, němčina

Fotogalerie ambulance: